Әдістемелік жұмыстар - Сш им Чкалова http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - Сш им Чкалова DataLife Engine ДЖК http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/470-dzhk.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/470-dzhk.html ]]> ]]> admin Fri, 26 Jan 2024 15:30:15 +0600 ДЖК http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/469-dzhk.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/469-dzhk.html ]]> ]]> admin Fri, 26 Jan 2024 15:27:24 +0600 "Ұлт көшбасшысы - тәуелсіздік кепілі" тақырыбында облыстық ғылыми-тәжрибелік конференциясы http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/235-lt-kshbasshysy-tuelszdk-kepl-tayrybynda-oblysty-ylymi-tzhribelk-konferenciyasy.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/235-lt-kshbasshysy-tuelszdk-kepl-tayrybynda-oblysty-ylymi-tzhribelk-konferenciyasy.html
"Ұлт көшбасшысы - тәуелсіздік кепілі" тақырыбында облыстық ғылыми-тәжрибелік конференциясы

"Ұлт көшбасшысы - тәуелсіздік кепілі" тақырыбында облыстық ғылыми-тәжрибелік конференциясы

"Ұлт көшбасшысы - тәуелсіздік кепілі" тақырыбында облыстық ғылыми-тәжрибелік конференциясы

"Ұлт көшбасшысы - тәуелсіздік кепілі" тақырыбында облыстық ғылыми-тәжрибелік конференциясы

"Ұлт көшбасшысы - тәуелсіздік кепілі" тақырыбында облыстық ғылыми-тәжрибелік конференциясы
]]>
admin Tue, 19 Mar 2019 12:36:30 +0600
" Жаңа мектепке- жаңашыл ұстаз" атты аудандық жас маман байқауы http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/234--zhaa-mektepke-zhaashyl-staz-atty-audandy-zhas-maman-bayauy.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/234--zhaa-mektepke-zhaashyl-staz-atty-audandy-zhas-maman-bayauy.html
" Жаңа мектепке- жаңашыл ұстаз" атты аудандық жас маман байқауы

" Жаңа мектепке- жаңашыл ұстаз" атты аудандық жас маман байқауы

" Жаңа мектепке- жаңашыл ұстаз" атты аудандық жас маман байқауы
]]>
admin Tue, 19 Mar 2019 12:30:59 +0600
2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/217-2018-2019-ou-zhylynday-mektep-malmdern-zhetstkter.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/217-2018-2019-ou-zhylynday-mektep-malmdern-zhetstkter.html 2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері

2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері
2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері
2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері
2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері
2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің жетістіктері]]>
admin Thu, 14 Mar 2019 04:00:31 +0600
Ашық сабақ Ы.Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі, тақырыбы мен идеясы http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/153-ashy-sabayaltynsarinn-ypsha-seytl-gmes-tayryby-men-ideyasy.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/153-ashy-sabayaltynsarinn-ypsha-seytl-gmes-tayryby-men-ideyasy.html САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Ы.Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі, тақырыбы мен идеясы

» Мектеп: Валерий Чкалов орта мектебі
Күні: Мұғалімнің есімі: Абдижанова Б.К.
СЫНЫП: 5 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын меңгеру, тақырыбы мен идеясын анықтау;
Әңгімедегі кейіпкер образын портреті мен іс-әрекеті арқылы ашу,әңгімеден алған әсерін сипаттап, авторға жазу;
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Әңгіменің мазмұнын меңгереді, тақырыбы мен идеясын ашады;
Оқушылардың басым бөлігі:
• Әңгіме тақырыбы мен идеясын біледі;
Кейбір оқушылар:
• Қорытынды шығарып, шығармашылық қабілеті дамиды;
Тілдік мақсат Оқушылар:
• ... (істей) алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Еңбекпен тапқан нан, рухани өмір, 
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 
Талқылауға арналған тармақтар:
Қабырға, Торғай, шығыр салу, шыңдауыл.
Алдыңғы оқу Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер) Ресурстар
Ұйымдастыру 
1. Оқушылардың сабаққа қатысуы қадағаланады;
2. Құрал-жабдықтары тексеріледі;
Үй жұмысы 1. «Егер де мен ...» ойыны. Сұрақтар қойылады.
2. Атымтай жомарт кім?
3. Бай бола тұра неліктен күнде еңбектенеді? Интерактивті тақта
Жаңа сабақ Оқу мақсаты мен бағалау кретерийлерін айту.
Дескриптор:
1. Бөлімдер бойынша әңгімені оқу. Шеңбер ішінде мазмұнын айту.
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін бірнеше бөліктерге бөліп, топта оқыту. Әр бөлікке атау береді. «Кіші, үлкен шеңбер» ішінде түсіндіреді.
«Ара ұясы» әдісі бойына екі сұрақтан жазып, көрші топтарға береді. Бірнеше оқушының жауабын тыңдау Стикер
Бекіту-пысықтау жұмыстары 1.«Ұқсас оқиға» айтқызу. Қыпшақ Сейітқұл, ... .
2.Сөздерді дұрыс орналастырып, әңгімедегі негізгі ойды тап, әр бөлімге тақырып қой.
І. «Қалайынша байытып етсем бұл кедей отыз үй, қатарына қосамын халық»
ІІ. Кеңесіп жиып Сейітқұл жұртын, салдырды қолайлы жеріне бір қорған биік шымнан, бақташы реттеп малдарын қарауыл қару жарақты, жүргізді шыңдауыл.
ІІІ. Кісілер кәсібі жоқ болып жарлы, айналысады жағында егінмен дереуТорғай, жылда түзеліп бірнеше, қатарына халық қосылады.(Бөлімге тақырып, жоспар құрады)
3.Диалог журнал.
Автормен сырласу Шығармамен сырласу Кейіпкермен сырласу



Қорыту 1.Үзіндіні І жақта баяндап, ішкі монолог оқу.
2. Хабарлау түріндегі монолог оқу.
Сауда етуге мал жоқ, барымтамен мал алсақ, бір күндері жау да бізден қуып алады, ақырында қаза боламыз. Соның үшін әуелі мекен еткендей бір орын іздейді. Көп жерлерді кезіп, ақырында, Торғай төріндегі Қабырға деген өзен судың бойына тоқтады. Қолына кетпен алып, егін салды. Егінді жиып, көшпелі елге сатып, мал етті. Бес, алты жылда елі төрт жүз елге таянды.
Әңгімені модельдеу.(тақтаға орындайды)
І. Тақырыбы:
ІІ.Идеясы:
ІІІ. Негізгі, қосалқы кейіпкер:
IV.Жанр түрі: 
V. Қолданылған мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестер.
VІ. Сөзмаржан: (Түсіндірме сөздікпен жұмыс, синонимдерін табады))
Үйге тапсырма Қазіргі заманның өзекті мәселесі қандай?», «Қыпшақ Сейітқұл туралы менің түйген ойларым»
тақырыбына эссе жазу.
Кері байланыс 1. «+, -, қызық» әдісі бойынша оқушылар сабақ жайлы кері байланыс жазады.
2. «Жақсылық тамшылары» өзі жасаған жақсы істерін не жұптағы оқушының бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді.
3. «Аралдар» әдісі. «Қуаныш» а, «Мұң» а, «Түсінбестік» а, «Үрей» а, «Күту» а, «Шабыттану» а, «Сүйсіну» а, 
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• • «+,-, қызық» әдісі. 
• «Бағдаршам» әдіс• • «Рухани жаңғыру»
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? 
Бүгін оқушылар не білді? 
Сыныптағы ахуал қандай болды? 
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? 
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: 

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Монолог жәнеоныңтүрлері, функционалдық, стилистикалыққызметі
Скачать

• Жоспар
Кіріспе ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 3.5

І ТарауКейіпкербейнесінберудегімонологтыңрөлі
1.1 Әлемдікәдебиеттануғылымындамонологтыңзерттелуі ... ... ...6.9
1.2 Шығарманыңтілдіккомпозициясынқұрайтынтұтастықтар ... .10.22
1.3 Көркемәдебиеттегімонологтыңрөлі ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 23.29

ІІ ТарауМонологтыңтүрлеріжәнеолардыңөзіндікерекшеліктері
2.1 Ішкі монолог ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .30.36
2.2 Хабарлаутүріндегі монолог ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .37.39 
2.3 Драмалық монолог ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...40.42
2.4. Лирикалық монолог ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 43.48
2.5 Шешендік монолог ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .49.54

Қорытынды ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..55.56
Пайдаланылғанәдебиеттер ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .57
________________________________________
Пән: Әдебиет 
Жұмыстүрі: Дипломдықжұм
Монолог - кейіпкердің көпшілікке қарата немесе өзіне арнап айтқан сөзі, толғанысы, өсиет-уағызы. Сөз өнерінде жиі қолданылатын монологтар кейіпкердің ішкі жай-күйін, сырт ортаның өзіне әсер еткен жағдайына байланысты туған толғаныс-тебіренісін бейнелеу мақсатында қолданылады. Монологтың өзге сөйленістерден ерекшелігі - бір адамның ойы бір ғана көрініс табады. Мысалы, өзіміз күнделікті театрдан тамашалайтын сахналық көріністе кейіпкер өзімен-өзі сырласқандай болып, тыңдаушы немесе көрерменнен ешқандай жауап күтпейді. Ұлы ақын Абай Құнанбайевтің «болыс болдым мінеки» өлеңі лирикалық монологқа, Алтай ("Сұлушаш"), Қоңқай ("Ақан сері – Ақтоқты") репликалары эпикалық, драмалық монологтарға мысал бола алады. Монологта кейіпкердің ой-тұжырымы айтылып, оның жай-күйі айқын аңғарылады. Монологтың ғылыми тұрғыдағы атауы – «интраперсоналды сөйлеу]]>
admin Thu, 15 Nov 2018 22:56:47 +0600
«Қазақ тілі емлесінің негізгі ережелерінің жобасын» түсіндіру аясында жалпыхалықтық диктант жұмысының өткізілуі. http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/147-aza-tl-emlesn-negzg-erezhelern-zhobasyn-tsndru-ayasynda-zhalpyhalyty-diktant-zhmysyny-tkzlu.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/147-aza-tl-emlesn-negzg-erezhelern-zhobasyn-tsndru-ayasynda-zhalpyhalyty-diktant-zhmysyny-tkzlu.html        Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Б.Сағынтаевтың төрағалығымен өткен 2018 жылғы 27 қыркүйектегі Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшіру жөніндегі ұлттық комиссия отырысы хаттамаларының 2-тармағына сәйкес «Қазақ тілі емлесінің негізгі ережелерінің жобасын» түсіндіру, практикалық тұрғыда меңгерілуін нақтылай түсу мақсатында 14 қараша күні сағат 11:00-де                     Жалпыхалықтық диктант өткізілді. Диктантқа Валерий Чкалов атындағы орта мектептен 90 мұғалім, 77 оқушы қатысты. Нәтижесінде мұғалімдер 80 %, оқушылар 74 % білім сапасын көрсетті.



«Қазақ тілі емлесінің негізгі ережелерінің жобасын» түсіндіру аясында жалпыхалықтық диктант жұмысының өткізілуі.

«Қазақ тілі емлесінің негізгі ережелерінің жобасын» түсіндіру аясында жалпыхалықтық диктант жұмысының өткізілуі.

«Қазақ тілі емлесінің негізгі ережелерінің жобасын» түсіндіру аясында жалпыхалықтық диктант жұмысының өткізілуі.

«Қазақ тілі емлесінің негізгі ережелерінің жобасын» түсіндіру аясында жалпыхалықтық диктант жұмысының өткізілуі.
]]>
admin Thu, 15 Nov 2018 10:51:17 +0600
Ашық сабақ "Еркін киінемін" "Ағылшын, орыс тілі мен қазақ тілі әдебиеті сабағында шығармашылық қабілеттерін шыңдау" облыстық семинар-практикумы http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/63-oblysty-seminar-praktikum-tayryby-aylshyn-orys-tl-men-aza-tl-debiet-sabaynda-shyarmashyly-ablettern-shydau.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/63-oblysty-seminar-praktikum-tayryby-aylshyn-orys-tl-men-aza-tl-debiet-sabaynda-shyarmashyly-ablettern-shydau.html ]]> Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мамбетбаева М.А
Сынып: 7 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
 
 Сабақтың тақырыбы Еркін киінемін
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 7.Т3. Әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну.
7.03. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз ойларын ауызша, жазбаша жұмыстарда қолдану
7.ТБ1.5. Етістіктің шақтарын (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлығы: әлеуметтік –мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.
Көбі: Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз ойларын ауызша, жазбаша жұмыстарда қолдану
Кейбірі: етістіктің шақтарын (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолданады.
Күтілетін нәтижелер Қалай киінетіні туралы ақпарат береді, сыныптастарымен пікір алмасады.
Жаңа сөздер:
Еркін сезіну- чувствовать себя свободно
Ыңғайлы – удобно
Ауа жібереді- пропускает воздух
Ылғал өткізбейді- водонепроницаемый
Денеңді қыспайды- не стесняет тело, не жмет
Қимылыңды шектемейді- не ограничивает движение
Қанық ашық түсті- яркого цвета
Сабақта қолданылытын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты суреттер мен қима қағаздар.
Оқыту әдістері Түсіндіру, сұрақ-жауап, диалог, жұптық, топтық жұмыс,
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік

Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті.

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. Оқушылар сабаққа қажетті құрал –жабдықтарын дайындайды.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексереді, кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
8-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді аяқта.
Тақырып бойынша сұрақтар:
1.Киім адамды неден қорғайды?
2. Қонымды киім кию әдебі - ненің жемісі?
3. Киіміне қарап адамның несін білуге болады?
4. Әр адам өзінің даралығын қалай сақтайды?
5. Әр адамның өзіне тән стиль таңдауына не себеп болады? 8-тапсырманы оқиды, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Дескрипторлар:
1.Көп нүктенің орнына сөздердің дұрыс қойылуы.
2. Жауаптың нақтылығы
3. Етістіктерді тауып, бұрынғы өткен шақ жасау

І. Қызығу-шылықты ояту Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыптарға қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын қояды:
- Балалар, сендер қалай киінгенді ұнатасыңдар?
- Қазіргі жеткіншектер қалай киінеді? Слайдтарды көрсетеді, сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.
ІІ. Мағынаны таныту










1. Сөздікпен жұмыс.
Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. «Қақпа» ойыны арқылы жаңа сөздерді меңгертеді. Ойынның шарты: топтық жұмыс. Айтылған жаңа сөзді кестеге жылдам жазыңдар. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.

Сөздер Менің аудармам Сөздіктегі аударма Сөйлем
Еркін сезіну

Ыңғайлы
Ауа жібереді
Ылғал өткізбейді
Денеңді қыспайды
Қимылыңды шектемейді
Қанық ашық түсті чувствовать себя свободно
удобно
пропускает воздух
водонепроницаемый

не стесняет тело, не жмет
не ограничивает движение
яркого цвета
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. «Қақпа» ойыны арқылы жаңа сөздерді меңгертеді. Ойынның шарты: топтық жұмыс. Айтылған жаңа сөзді кестеге жылдам жазыңдар. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.
Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрайды.
Дескрипторлар:
1. Сөздің дұрыс аудармасын табу.
2.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау.


Мәтіналды жұмыс. Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырма
1. «Сәнмен киіну» дегенді қалай түсінесің?
2. Киім кию әдебі жайлы не айтасың?
3. Қандай үлгідегі киімді кигенде өзіңді еркін сезінесің? Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.



ЖАЗЫЛЫМ
Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды

Берілген мақал-мәтелдерді аяқтайды. Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
1.Сыпайы киімді киіп тоздырады, А) танымаған жерде тон сыйлы.
2. Кең киім тозбайды, В) тарылтуың оңай.
3. Таныған жерде бой сыйлы, С) кеңесші ел азбайды.
4. Киім пішсең, кең піш, Д) жолдасының тоңғанын білмес.
5. Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады. 1-топ. Киім туралы қандай мақал –мәтелдер білесің? Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді аяқтайды. Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
Дескрипторлар:
1. Тақырыпқа сай мақал-мәтел табу.
2. Мақал-мәтелді дұрыс сәйкестендіру.
3. Мағынасын түсіндіре алу.
Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды. «Вокзалда» мәтінімен жұмыс.
Берілген мәтіннің мазмұнын сақтап дұрыс құрастырып, сөйлем ішінен өткен шақты табады. Мәтінге сұрақтар құрастырады.
ТЫҢДАЛЫМ ОҚЫЛЫМ
Мәтінмен жұмыс Тыңдалым. Оқылым.
Оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды.

Мәтінсоңы жұмыс. «Ментальді картаға түсіру» тәсілімен жұмыс жасайды.





Тыңдалым. Оқылым.
Мәтінді тыңдайды оқиды

«Ментальді картаға түсіру» тәсілін пайдалану (Көлемді ақпараттан негізгі тірек сөзді іріктеп, жетекші идеялар арқылы кесте немесе графика арқылы түсіндіреді)
Дескрипторлар:
1. Ақпараттың дәлдігі.
2. Ойын дұрыс жеткізу.
Логикалық сұрақтар
1-топ. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшонының түсін таба алады?
Жауабы: ешқайсысы
1-топ. Дүкенде 5 әртүрлі орамал және 3 әртүрлі тақия бар. Неше әдіспен 1 орамал мен 1 тақияны сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15
2-топ. Ауылға бір қызыл көйлекті қыз келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш көк көйлекті қыз және бір сары көйлекті қызды кездестірді. Ауылға неше қыз бара жатыр?
Жауабы: Бір ғана қыз
2-топ. 3 бөкебай және 2 қолғап 29 теңге тұрады. 4 бөкебай және 1 қолғап 27 теңге тұрады. 1 бөкебай қанша теңге тұрады? 1 қолғап қанша теңге тұрады? Жауабы: 1 бөкебай-5тг, 1 қолғап-7тг
Әр оқушыға логикалық сұрақтар таратып беріледі. Сұрақтарды оқып, дұрыс жауабын айтады. Берілген логикалық сұрақтардан сан есімдерді тауып, реттік сан есімге айналдырып жаз.
ІІІ Ой толғаныс

Берілген мәселе бойынша пікір таластырыңыз.
–Джинсы – мәңгі жастықтың символы деген пікірге келісесіз бе?


- Бұндай сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері қандай ?
1. Келісесіз бе?
2. Мына мәселе туралы сіз не ойлайсыз?
3. Ең маңыздысы не ?
Көтерілген мәселеге байланысты «Қазіргі сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында келісу немесе келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады Сұрақтарға жауап бергеннен соң, оқушылар жұпта келісемін және қарсымын аргументтерін тізіп жазады.

Аргументтер
Келісемін Келіспеймін


Жұпта келтірілген аргументтерді топта талқылайды.

Бекіту.
Оқулықтағы 5-тапсырманы орындайды Жазылым. Тапсырманың шартын орындайды
Бағалау
Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын тыңдап, қорытынды жасайды Оқушылар бірін –бірі бағалайды

Үйге тапсырма Эссе тақырыбы: «Қазіргі сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында келісу немесе келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады. Сөз көлемі — 40-50 сөз
Дескрипторлар:
1.Тақырыптан ауытқымау
2.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін көрсету
3.Жазба жұмысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру
4. Сөз көлемін сақтау

Рефлексия «Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.

Қаланың темір жол вокзалы кең, жап-жарық. Вокзалда жолаушылар көп. Шығарып салушылар да көп. Жолаушылар вокзалдың ішінде жүр, кассаның алдында, перронда тұр. Біз бүгін Астанаға жол жүреміз. Жаңа кассадан билет сатып алдық. ыздың жүруіне әлі бір сағат бар. Біз өз пойызымыздың келуін күтіп тұрмыз. Қазір ғана бірінші жолға жүрдек пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды. Вагонның жанында жолсерік тұр. Ол жолаушылардың билеттерін тексерді. Жолаушылар вагондарға отыра бастады. Пойыз жайлап орнынан қозғалды да, жүріп кетті.
------------------------------------------------------------------------------------------
Қаланың темір жол вокзалы жап-жарық. Вокзал ішінде жолаушылар ары-бері жүр. Шығарып салушылар да кете қоймаған. Қазір ғана бірінші жолға жүрдек пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды. Вагондарға қарай жолаушылар жүгіруде. Шығарып салушылар асығуда. Вокзалдың күту залы бос қалды. Пойыз жайлап орнынан қозғалды. Қою қараңғылыққа кіріп жоқ болды. Алыстан даусы ғана естіледі. Вокзал маңы сәл тынышталғандай болды. Бірақ көп ұзамай күтіп алушылар келе бастады. Тағы да пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды.

Үй тапсырмасы 8-тапсырма
Адамның ... оның ішкі дүниесінен хабар береді. Өзін ортасына сай, мәдениетті, сыпайы ұстаған адамның ... де әдемі болады. Ішкі мәдениет адамның қоғамда өзін ұстауы мен ... арқылы да көрінеді. Адам өзінің сыртқы бейнесімен халыққа ... көрсетуі керек.



Қажетті сөздер: өнеге, сыртқы бейнесі, ішкі дүниесі,
1-топ. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшонының түсін таба алады?
Жауабы: ешқайсысы
1-топ. Дүкенде 5 әртүрлі орамал және 3 әртүрлі тақия бар. Неше әдіспен 1 орамал мен 1 тақияны сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15



2-топ. Ауылға бір қызыл көйлекті қыз келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш көк көйлекті қыз және бір сары көйлекті қызды кездестірді. Ауылға неше қыз бара жатыр?
Жауабы: Бір ғана қыз
2-топ. 3 бөкебай және 2 қолғап 29 теңге тұрады. 4 бөкебай және 1 қолғап 27 теңге тұрады. 1 бөкебай қанша теңге тұрады? 1 қолғап қанша теңге тұрады? Жауабы: 1 бөкебай-5тг, 1 қолғап-7тг

1.Сыпайы киімді киіп тоздырады, А) танымаған жерде тон сыйлы.

2. Кең киім тозбайды, В) тарылтуың оңай.

3. Таныған жерде бой сыйлы, С) кеңесші ел азбайды.

4. Киім пішсең, кең піш, Д) жолдасының тоңғанын білмес.

5. Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады.




1. Кісінің кісілігі,
Киімінде емес, білімінде.

2.Терек – жапырағымен,
Денең шүберегімен сұлу.

3.Ағаш көркі - жапырақ, адам көркі - шүберек.

4. Киім кірі жуса кетеді,
Көңіл кірі айтса кетеді.


5. Киіміне қарап қарсы алады, ақылына қарап шығарып салады.
«Таңдау» әдісі.

1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.


«Таңдау» әдісі.

1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.


«Таңдау» әдісі.

1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
 
 
 

 
 
 
 
 
 


]]>
admin Fri, 16 Feb 2018 05:41:05 +0600
Ағылшын тілінен сабақ Облыстық семинар-практикум тақырыбы: «Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту» http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/62-oblysty-seminar-praktikum-tayryby-aylshyn-tl-orys-tl-men-debiet-sabatarynda-oushylardy-shyarmashyly-abletn-damytu.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/62-oblysty-seminar-praktikum-tayryby-aylshyn-tl-orys-tl-men-debiet-sabatarynda-oushylardy-shyarmashyly-abletn-damytu.html ]]>  Unit: Space and Earth
School: Valery Chkalov
Date: 21.12.2017 Teacher’ s name: Sofiya Khurova

Class: 7 grade
Number present: 10
Lesson title Solar system

Learning objectives


7.C5 use feedback to set personal learning objectives
7.C9 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings
7.C10 use talk or writing as a means of reflecting on and exploring a range of perspectives on the world
7.L5 recognise the opinion of the speaker(s) in supported extended talk on a range of general and curricular topics
7.L8 understand supported narratives on a wide range of general and curricular topics
7.S1 use formal and informal registers in their talk on a limited range of general and curricular topics 
7.S3 give an opinion at discourse level on a growing range of general and curricular topics

Lesson objectives All learners will be able to: identify and name the 
celestial objects in our Solar system; 
Most learners will be able to: ask and answer the 
questions on the topic, analyze specific 
information;
Some learners will be able to: participate in the 
discussion, provide a point of view, present 
logically connected information with ideas 
of other participants.
Assessment criteria - Identify the specific vocabulary.
- Analyze and choose the appropriate information. 
- Discuss and solve problems in pairs, groups and 
a whole class.

Level of thinking skills
Knowledge , understanding application, higher order thinking skills
Cross-curricular links
Physics, astronomy
Previous learning
The most environmental issue.

Plan

Planned stages, timings Planned activities
Start
3 min
Organization moment:
Greeting.
Creating a good classroom atmosphere 
Introducing the theme of the lesson : Solar system
(explain to the learners that solar is related to the sun )
Setting the lesson objectives
Middle

5min
3 min
8min
3 min
5 min
10 min

End
3 min Lead in: brainstorm (learners name the words which 
associate with a Solar system)

Pre- task: (activating prior knowledge: to check if learners 
understand the specific terms) 

Task 1. Listen to the definitions and complete the card
word sun comet satellite dwarf planet asteroid orbit
№ 2 4 5 1 6 3

Descriptor: learners listen to the definitions and put its number 
under the appropriate word 
1. dwarf planet- a planetary object that is too small to be a full planet 
2. sun- it’s the star, the center of the solar system
3.orbit- the way through which objects in space revolve 
around the Sun
4.comet- a small frozen mass of dust and gas revolving 
around the sun
5.satellite- a natural body that revolve around the planet, we call 
it the moon
6.asteroid- a small rocky celestial body

Formative peer assessment of the task : (after completing the task 
students change the cards and check each other’s works)
put "˅” if the answer is right, and "-” if it is wrong

Warm-up: students look at the picture and make sentences using words from task 1

Presentation: show an animated cartoon about the Solar system 
(while watching learners will do task 2)

Task2. Controlled comprehension check
differentiation (learners try to cope with as many 
levels of the task as they can do) 

Criteria for learners’ self assessment (after watching a presentation 
video students will check themselves)
A level: identify the planets of the solar system;
B level: define the corresponding characteristics of planets
C level: identify the number and names of dwarf planets

Descriptor: 

- for level A learners write the names of planets in right order
Mercury, Venus, Earth, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune

- for level B learners match planets with the descriptions
Earth- the third and the only planet in our Solar system which has 
life;
Mercury- is the closest and the smallest planet of the Solar system;
Venus- the second planet from the sun, it’s the hottest and brightest 
one;
Mars- is the fourth planet. It’s red planet;
Jupiter- is the largest planet of the Solar system;
Saturn- the sixth planet, it has rings around it;
Uranus- is the seventh planet of our Solar system. It’s an ice- giant;
Neptune- is the last planet and second ice- giant as Uranus

- for level C learners write the names of dwarf planets
1-Pluto; 2- Ceres; 3- Haumea; 4- Makemake; 5- Eris

Task 3. Students in pairs read the text and find out extra sentences which don’t relate to the topic: 
What Is The Solar System?
The Solar System is made up of all the planets that orbit our Sun. In addition to planets, the Solar System also consists of moons, comets, asteroids, dwarf planets, dust and gas. Air and soil is polluted. Everything in the Solar System orbits or revolves around the Sun. The Sun contains around 98% of all the material in the Solar System. People should save the energy and water. The larger an object is, the more gravity it has. Because the Sun is so large, its powerful gravity attracts all the other objects in the Solar System towards it. If we don’t take care of our environment the world will die. 

Follow up: 

Task4. freer controlled practice (learners use formal and 
informal registers in their talk on a limited range of 
general and curricular topics) 
Learners make inner and outer circle standing face to face. Learners should ask and answer each other questions about the Solar system by the time teacher claps her hands, then learners should change the partner making a move on and continue the activity with other partner (pair work)

Then learners answer the teacher’s questions (the whole class):
1. How many planets are there in the Solar system?
2. What are the first four planets from the sun?
3. We call them inner planets, why?
4. What are the next four planets of the Solar system?
5. We call them outer planets, why? 

Divide learners into 2 groups: Inner planets and outer planets

Task5. Free controlled practice ( participate in the discussion, 
provide a point of view, present logically connected 
information with ideas of other participants)

Each team will prepare the presentation about their (Inner/Outer) planets. Learners can get more information than they’ve learnt from the video. There are stickers with particular information about planets on the walls. Red stickers for Inner planets and blue for Outer planets. Students should choose 1 writer in each team, other members will be readers. Readers in turn will run to the stickers read and go back to tell their writers the information to write. Then they will have time to discus and connect it for presentation. 

Formative peer assessment of presentations: teams assess each other with short comments 


Feedback : 
Learners reflect on the lesson in a form of cinquain about the Solar system


Resources



Task 1. Listen to the definitions and complete the card
word sun comet satellite dwarf planet asteroid orbit



Task 2. 

Learner’s name_________________________________

A. Complete the blanks with the names of planets:

B. Match the names of the planets with the descriptions

a) Neptune 1) is the closest and the smallest planet of the Solar system
b) Jupiter 2) the second planet from the sun, it’s the hottest and brightest one 
c) Saturn 3) the third and the only planet in our Solar system which has life
d) Mercury 4) is the fourth planet. It’s red planet 
e) Venus 5) is the largest planet of the Solar system 
f) Uranus 6) the sixth planet, it has rings around it 
g) Earth 7) is the seventh planet of our Solar system. It’s an ice- giant 
h) Mars 8) is the last planet and the second ice- giant as Uranus 

C. Write the names of dwarf planets: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Task 3. Find out extra sentences which don’t relate to the topic

What Is The Solar System?
The Solar System is made up of all the planets that orbit our Sun. In addition to planets, the Solar System also consists of moons, comets, asteroids, dwarf planets, dust and gas. Air and soil is polluted. Everything in the Solar System orbits or revolves around the Sun. The Sun contains around 98% of all the material in the Solar System. People should save the energy and water. The larger an object is, the more gravity it has. Because the Sun is so large, its powerful gravity attracts all the other objects in the Solar System towards it. If we don’t take care of our environment the world will die. 

Reflection:

Cinquain
1. Solar system
1. (two adjectives)
2. (three verbs)
3.(a phrase)
4.(synonym)_______________
 Ағылшын тілінен сабақ  Облыстық семинар-практикум тақырыбы: «Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
 Ағылшын тілінен сабақ  Облыстық семинар-практикум тақырыбы: «Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
 Ағылшын тілінен сабақ  Облыстық семинар-практикум тақырыбы: «Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
 Ағылшын тілінен сабақ  Облыстық семинар-практикум тақырыбы: «Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
 Ағылшын тілінен сабақ  Облыстық семинар-практикум тақырыбы: «Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
 

]]>
admin Fri, 16 Feb 2018 05:16:38 +0600
Аудандық "Үздік жыл психологы" сырттай байқауы http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/60-audandy-zdk-zhyl-psihology-syrttay-bayauy.html http://zhalpaktobe-chkalov.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/60-audandy-zdk-zhyl-psihology-syrttay-bayauy.html
]]>
«Адам жанын түсіне білу, оны зерттей білу- үлкен өнер» - дейді  З.Фрейд. Сонымен қатар «Мен бір жұмбақ адаммын» оны да ойла – деп  Ұлы Абай атамыз айтқандай, әрбір тұлға – жұмбақ. Сол жұмбақтың кілтін тауып, жүрек кілтін аша білу, әрбір жүректің құпия сырын оқи білу  психология ғылымының дамуының басты көрсеткіші болып саналады.
Ауданымыздың "Үздік жыл психологы" атты 3 жылға дейінгі өтілі бар психологтар арасындағы сырттай байқауында мектебіміздің педагог - психологы Қыдырбекова Ақерке  ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.

Аудандық "Үздік жыл психологы" сырттай байқауы

 


]]>
admin Wed, 25 Oct 2017 04:24:43 +0600