14
сентябрь
2017
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы бойынша ИНТЕРАКТИВТІ САБАҚ ЖОСПАРЫ (10-11 сы
Валерий Чкалов атындағы орта мектеп
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы бойынша
ИНТЕРАКТИВТІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
(10-11 сынып оқушыларына арналған)
Өткізген: мектеп директоры Н.С.Ергазиева
Өткізген күні: 02.09.2017ж.
2017 жыл
Сабақтың тақырыбы: Туған жер – Туған ел
Сабақтың идеясы (педагогикалық мақсат): Рухани жаңғыру құндылықтарын дамыту
Сабақтың мақсаты: Әрбір қазақстандықтың тұлғалық дамуы үшінші жаңғыру мүмкіндіктерін талқылау
Күтілетін нәтижелері: Үшінші жаңғыру контекстінде тұлғалық даму идеялары мен жобаларын жасау
Сабақтың құрылымы:
Кіріспе
І.Уәждемелік: Оқушыларға адамның азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын адамның қасиетін анықтау және 1-кестені толтыру
ІІ. Бейнефильм көру: «Сұлтан Бейбарыс» фильмінен үзінді – Отанына оралу, жусан иісі (10 минут)
ІІІ. Бейнефильм идеясы мен сюжетін талқылау (микротоптарда 10 мин)
ІV. ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы» бағдарламасын талқылау
V. Топта талқылау нәтижелерін постер ретінде ұсыну (20 мин)
VІ. «Болашаққа бағдар» бейнефильмін көру және талқылау (15 мин)
VІІ. Рефлексия.
VIII. Сабақты қорытындылау.
Кіріспе
Кіріспе сөз (5 мин)
Қазақстан мемлекеті тәуелсіздігін алғаннан кейін 1993 жылы 28 қаңтарда өзінің алғашқы Конституциясын қабылдағаны баршамызға мәлім. Бірақ,1993 жылы Конституция ескі әкімшілік, әміршілдік қоғам ережелеріне, көбіне кеңестік демократия принциптеріне негізделгендіктен, жаңа қоғам өмірінің талабына сай сәйкес келмеді. Осылайша, 1993 жылғы Конституция өмір талабына сай келмегендіктен, Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев қайтадан жаңа Конституция қабылдау керектігі туралы ұсыныс жасады. Сөйтіп, 1995 жылы 30 тамызда ел тарихында алтын әріппен жазылған кез. Осы күні Конституцияны қабылдаған еді. Бұл республикамыздың тәуелсіздікке қол жеткеннен бері екінші Конституциясы еді.
Ұлттық құндылықтарымызды оқушы бойына сіңдіру үшін Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласындағы қоғамды рухани жаңғыртудың ауқымды идеялары мен тұжырымдамалық тәсілдерді терең зерделеу болып табылады.
Оқушыларды топқа бөлу.
«Ыстық орындық» әдісін пайдалана отырып, оқушылар туған жер, туған ел туралы ойларын ортаға салып, сұрақтарға жылдам жауап береді, өлеңдерін оқиды.
І – бөлім. Уәждемелік
Оқушыларға адамның азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын адамның қасиетін анықтау және 1-кестені толтыру ұсынылады:
Патриотқа тән қасиет Патриот емес адамның Маған тән қасиеттер
қасиеті (алдыңғы бағандардан)
Болжамды жауаптар: Болжамды жауаптар:
• жауапкершілік; • өзі өмір сүріп жатқан
• әділеттілік; қоғамды құрметтемеу;
• төзімділік; • жауапсыздық;
• адалдық; • отбасы алдындағы
• батылдылық; борыштың болмауы;
• шыдамдылық; • берекесіздік;
• ризашылдық; • бағдарсыздық (өз елі
• зейінділік. туралы дұрыс пікірде
болмау және оны
жақсарту үшін ештеңе
жасамайды);
• арамтамақтық, жұмыс
істегісі келмеу;
• Отанға деген
сүйіспеншіліктің
болмауы.
Кестені толтырып болғаннан кейін білім алушыларға «Сіз қандай қасиетті ең басты деп ойлайсыз және неге?» деген сұраққа жауап беру ұсынылады.
ІІ. Бейнефильм көру (15 мин)
Бейнефильм композициясы
Бейнеқатар: «Сұлтан Бейбарыс» фильмінен үзінді – Отанына оралуы, жусан иісі
ІІІ. Бейнефильмді топтарда талқылау.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Бейнефильмнің негізгі идеясы не? «Туған жер – Туған ел» мәнін қалай түсінесіздер?
ІV. ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы» бағдарламасын талқылау.
Бағдарламада көрсетілген сананы жаңғыртудың 6 бағыттарын тақырып ретінде топтарға бөліп беріледі. Оқушылар оқиды.
V. Топта талқылау нәтижелерін постер ретінде ұсыну (20 мин).
Әр топ әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртудың 6 бағыттарының өздеріне берілген бағытын талқылап, постерде қорғайды.
VІ. «Болашаққа бағдар» бейнефильмін көру және талқылау (15 мин)
«Болашаққа бағдар» бейнефильмі көрсетіледі, бейнефильм сюжеті топтарда талқыланады.
VІІ. Рефлексия
Рефлексия әрбір оқушылармен «Тегтер бұлты» инновациялық тәсіл көмегімен жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы қажет:
Мен ............................................... таныстым.
Маған ................................................ оңай болған жоқ.
Мен ......................................................... қол жеткіздім.
Мен ........................................................... істей алдым.
.................................................. болса жақсы болар еді.
Менің ....................................................... есімде қалды.
Мен ........................................................... істеп көремін.
VIII. Сабақты қорытындылау.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы бойынша
ИНТЕРАКТИВТІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
(10-11 сынып оқушыларына арналған)
Өткізген: мектеп директоры Н.С.Ергазиева
Өткізген күні: 02.09.2017ж.
2017 жыл
Сабақтың тақырыбы: Туған жер – Туған ел
Сабақтың идеясы (педагогикалық мақсат): Рухани жаңғыру құндылықтарын дамыту
Сабақтың мақсаты: Әрбір қазақстандықтың тұлғалық дамуы үшінші жаңғыру мүмкіндіктерін талқылау
Күтілетін нәтижелері: Үшінші жаңғыру контекстінде тұлғалық даму идеялары мен жобаларын жасау
Сабақтың құрылымы:
Кіріспе
І.Уәждемелік: Оқушыларға адамның азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын адамның қасиетін анықтау және 1-кестені толтыру
ІІ. Бейнефильм көру: «Сұлтан Бейбарыс» фильмінен үзінді – Отанына оралу, жусан иісі (10 минут)
ІІІ. Бейнефильм идеясы мен сюжетін талқылау (микротоптарда 10 мин)
ІV. ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы» бағдарламасын талқылау
V. Топта талқылау нәтижелерін постер ретінде ұсыну (20 мин)
VІ. «Болашаққа бағдар» бейнефильмін көру және талқылау (15 мин)
VІІ. Рефлексия.
VIII. Сабақты қорытындылау.
Кіріспе
Кіріспе сөз (5 мин)
Қазақстан мемлекеті тәуелсіздігін алғаннан кейін 1993 жылы 28 қаңтарда өзінің алғашқы Конституциясын қабылдағаны баршамызға мәлім. Бірақ,1993 жылы Конституция ескі әкімшілік, әміршілдік қоғам ережелеріне, көбіне кеңестік демократия принциптеріне негізделгендіктен, жаңа қоғам өмірінің талабына сай сәйкес келмеді. Осылайша, 1993 жылғы Конституция өмір талабына сай келмегендіктен, Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев қайтадан жаңа Конституция қабылдау керектігі туралы ұсыныс жасады. Сөйтіп, 1995 жылы 30 тамызда ел тарихында алтын әріппен жазылған кез. Осы күні Конституцияны қабылдаған еді. Бұл республикамыздың тәуелсіздікке қол жеткеннен бері екінші Конституциясы еді.
Ұлттық құндылықтарымызды оқушы бойына сіңдіру үшін Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласындағы қоғамды рухани жаңғыртудың ауқымды идеялары мен тұжырымдамалық тәсілдерді терең зерделеу болып табылады.
Оқушыларды топқа бөлу.
«Ыстық орындық» әдісін пайдалана отырып, оқушылар туған жер, туған ел туралы ойларын ортаға салып, сұрақтарға жылдам жауап береді, өлеңдерін оқиды.
І – бөлім. Уәждемелік
Оқушыларға адамның азаматтық-патриоттық ұстанымын сипаттайтын адамның қасиетін анықтау және 1-кестені толтыру ұсынылады:
Патриотқа тән қасиет Патриот емес адамның Маған тән қасиеттер
қасиеті (алдыңғы бағандардан)
Болжамды жауаптар: Болжамды жауаптар:
• жауапкершілік; • өзі өмір сүріп жатқан
• әділеттілік; қоғамды құрметтемеу;
• төзімділік; • жауапсыздық;
• адалдық; • отбасы алдындағы
• батылдылық; борыштың болмауы;
• шыдамдылық; • берекесіздік;
• ризашылдық; • бағдарсыздық (өз елі
• зейінділік. туралы дұрыс пікірде
болмау және оны
жақсарту үшін ештеңе
жасамайды);
• арамтамақтық, жұмыс
істегісі келмеу;
• Отанға деген
сүйіспеншіліктің
болмауы.
Кестені толтырып болғаннан кейін білім алушыларға «Сіз қандай қасиетті ең басты деп ойлайсыз және неге?» деген сұраққа жауап беру ұсынылады.
ІІ. Бейнефильм көру (15 мин)
Бейнефильм композициясы
Бейнеқатар: «Сұлтан Бейбарыс» фильмінен үзінді – Отанына оралуы, жусан иісі
ІІІ. Бейнефильмді топтарда талқылау.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Бейнефильмнің негізгі идеясы не? «Туған жер – Туған ел» мәнін қалай түсінесіздер?
ІV. ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы» бағдарламасын талқылау.
Бағдарламада көрсетілген сананы жаңғыртудың 6 бағыттарын тақырып ретінде топтарға бөліп беріледі. Оқушылар оқиды.
V. Топта талқылау нәтижелерін постер ретінде ұсыну (20 мин).
Әр топ әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртудың 6 бағыттарының өздеріне берілген бағытын талқылап, постерде қорғайды.
VІ. «Болашаққа бағдар» бейнефильмін көру және талқылау (15 мин)
«Болашаққа бағдар» бейнефильмі көрсетіледі, бейнефильм сюжеті топтарда талқыланады.
VІІ. Рефлексия
Рефлексия әрбір оқушылармен «Тегтер бұлты» инновациялық тәсіл көмегімен жүргізіледі, онда мыналар толтырылуы қажет:
Мен ............................................... таныстым.
Маған ................................................ оңай болған жоқ.
Мен ......................................................... қол жеткіздім.
Мен ........................................................... істей алдым.
.................................................. болса жақсы болар еді.
Менің ....................................................... есімде қалды.
Мен ........................................................... істеп көремін.
VIII. Сабақты қорытындылау.