16
февраль
2018
Ашық сабақ "Еркін киінемін" "Ағылшын, орыс тілі мен қазақ тілі әдебиеті сабағында шығармашылық қабілеттерін шыңдау" облыстық семинар-практикумы
САБАҚ:77 Мектеп: Валерий Чкалов атындағы орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мамбетбаева М.А
Сынып: 7 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
7.03. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз ойларын ауызша, жазбаша жұмыстарда қолдану
7.ТБ1.5. Етістіктің шақтарын (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлығы: әлеуметтік –мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.
Көбі: Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз ойларын ауызша, жазбаша жұмыстарда қолдану
Кейбірі: етістіктің шақтарын (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолданады.
Күтілетін нәтижелер Қалай киінетіні туралы ақпарат береді, сыныптастарымен пікір алмасады.
Жаңа сөздер:
Еркін сезіну- чувствовать себя свободно
Ыңғайлы – удобно
Ауа жібереді- пропускает воздух
Ылғал өткізбейді- водонепроницаемый
Денеңді қыспайды- не стесняет тело, не жмет
Қимылыңды шектемейді- не ограничивает движение
Қанық ашық түсті- яркого цвета
Сабақта қолданылытын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты суреттер мен қима қағаздар.
Оқыту әдістері Түсіндіру, сұрақ-жауап, диалог, жұптық, топтық жұмыс,
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті.
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. Оқушылар сабаққа қажетті құрал –жабдықтарын дайындайды.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексереді, кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
8-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді аяқта.
Тақырып бойынша сұрақтар:
1.Киім адамды неден қорғайды?
2. Қонымды киім кию әдебі - ненің жемісі?
3. Киіміне қарап адамның несін білуге болады?
4. Әр адам өзінің даралығын қалай сақтайды?
5. Әр адамның өзіне тән стиль таңдауына не себеп болады? 8-тапсырманы оқиды, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Дескрипторлар:
1.Көп нүктенің орнына сөздердің дұрыс қойылуы.
2. Жауаптың нақтылығы
3. Етістіктерді тауып, бұрынғы өткен шақ жасау
І. Қызығу-шылықты ояту Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыптарға қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын қояды:
- Балалар, сендер қалай киінгенді ұнатасыңдар?
- Қазіргі жеткіншектер қалай киінеді? Слайдтарды көрсетеді, сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.
ІІ. Мағынаны таныту
1. Сөздікпен жұмыс.
Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. «Қақпа» ойыны арқылы жаңа сөздерді меңгертеді. Ойынның шарты: топтық жұмыс. Айтылған жаңа сөзді кестеге жылдам жазыңдар. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.
Сөздер Менің аудармам Сөздіктегі аударма Сөйлем
Еркін сезіну
Ыңғайлы
Ауа жібереді
Ылғал өткізбейді
Денеңді қыспайды
Қимылыңды шектемейді
Қанық ашық түсті чувствовать себя свободно
удобно
пропускает воздух
водонепроницаемый
не стесняет тело, не жмет
не ограничивает движение
яркого цвета
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. «Қақпа» ойыны арқылы жаңа сөздерді меңгертеді. Ойынның шарты: топтық жұмыс. Айтылған жаңа сөзді кестеге жылдам жазыңдар. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.
Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрайды.
Дескрипторлар:
1. Сөздің дұрыс аудармасын табу.
2.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау.
Мәтіналды жұмыс. Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырма
1. «Сәнмен киіну» дегенді қалай түсінесің?
2. Киім кию әдебі жайлы не айтасың?
3. Қандай үлгідегі киімді кигенде өзіңді еркін сезінесің? Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.
ЖАЗЫЛЫМ
Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды
Берілген мақал-мәтелдерді аяқтайды. Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
1.Сыпайы киімді киіп тоздырады, А) танымаған жерде тон сыйлы.
2. Кең киім тозбайды, В) тарылтуың оңай.
3. Таныған жерде бой сыйлы, С) кеңесші ел азбайды.
4. Киім пішсең, кең піш, Д) жолдасының тоңғанын білмес.
5. Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады. 1-топ. Киім туралы қандай мақал –мәтелдер білесің? Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді аяқтайды. Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
Дескрипторлар:
1. Тақырыпқа сай мақал-мәтел табу.
2. Мақал-мәтелді дұрыс сәйкестендіру.
3. Мағынасын түсіндіре алу.
Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды. «Вокзалда» мәтінімен жұмыс.
Берілген мәтіннің мазмұнын сақтап дұрыс құрастырып, сөйлем ішінен өткен шақты табады. Мәтінге сұрақтар құрастырады.
ТЫҢДАЛЫМ ОҚЫЛЫМ
Мәтінмен жұмыс Тыңдалым. Оқылым.
Оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды.
Мәтінсоңы жұмыс. «Ментальді картаға түсіру» тәсілімен жұмыс жасайды.
Тыңдалым. Оқылым.
Мәтінді тыңдайды оқиды
«Ментальді картаға түсіру» тәсілін пайдалану (Көлемді ақпараттан негізгі тірек сөзді іріктеп, жетекші идеялар арқылы кесте немесе графика арқылы түсіндіреді)
Дескрипторлар:
1. Ақпараттың дәлдігі.
2. Ойын дұрыс жеткізу.
Логикалық сұрақтар
1-топ. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшонының түсін таба алады?
Жауабы: ешқайсысы
1-топ. Дүкенде 5 әртүрлі орамал және 3 әртүрлі тақия бар. Неше әдіспен 1 орамал мен 1 тақияны сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15
2-топ. Ауылға бір қызыл көйлекті қыз келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш көк көйлекті қыз және бір сары көйлекті қызды кездестірді. Ауылға неше қыз бара жатыр?
Жауабы: Бір ғана қыз
2-топ. 3 бөкебай және 2 қолғап 29 теңге тұрады. 4 бөкебай және 1 қолғап 27 теңге тұрады. 1 бөкебай қанша теңге тұрады? 1 қолғап қанша теңге тұрады? Жауабы: 1 бөкебай-5тг, 1 қолғап-7тг
Әр оқушыға логикалық сұрақтар таратып беріледі. Сұрақтарды оқып, дұрыс жауабын айтады. Берілген логикалық сұрақтардан сан есімдерді тауып, реттік сан есімге айналдырып жаз.
ІІІ Ой толғаныс
Берілген мәселе бойынша пікір таластырыңыз.
–Джинсы – мәңгі жастықтың символы деген пікірге келісесіз бе?
- Бұндай сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері қандай ?
1. Келісесіз бе?
2. Мына мәселе туралы сіз не ойлайсыз?
3. Ең маңыздысы не ?
Көтерілген мәселеге байланысты «Қазіргі сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында келісу немесе келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады Сұрақтарға жауап бергеннен соң, оқушылар жұпта келісемін және қарсымын аргументтерін тізіп жазады.
Аргументтер
Келісемін Келіспеймін
Жұпта келтірілген аргументтерді топта талқылайды.
Бекіту.
Оқулықтағы 5-тапсырманы орындайды Жазылым. Тапсырманың шартын орындайды
Бағалау
Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын тыңдап, қорытынды жасайды Оқушылар бірін –бірі бағалайды
Үйге тапсырма Эссе тақырыбы: «Қазіргі сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында келісу немесе келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады. Сөз көлемі — 40-50 сөз
Дескрипторлар:
1.Тақырыптан ауытқымау
2.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін көрсету
3.Жазба жұмысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру
4. Сөз көлемін сақтау
Рефлексия «Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
Қаланың темір жол вокзалы кең, жап-жарық. Вокзалда жолаушылар көп. Шығарып салушылар да көп. Жолаушылар вокзалдың ішінде жүр, кассаның алдында, перронда тұр. Біз бүгін Астанаға жол жүреміз. Жаңа кассадан билет сатып алдық. ыздың жүруіне әлі бір сағат бар. Біз өз пойызымыздың келуін күтіп тұрмыз. Қазір ғана бірінші жолға жүрдек пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды. Вагонның жанында жолсерік тұр. Ол жолаушылардың билеттерін тексерді. Жолаушылар вагондарға отыра бастады. Пойыз жайлап орнынан қозғалды да, жүріп кетті.
------------------------------------------------------------------------------------------
Қаланың темір жол вокзалы жап-жарық. Вокзал ішінде жолаушылар ары-бері жүр. Шығарып салушылар да кете қоймаған. Қазір ғана бірінші жолға жүрдек пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды. Вагондарға қарай жолаушылар жүгіруде. Шығарып салушылар асығуда. Вокзалдың күту залы бос қалды. Пойыз жайлап орнынан қозғалды. Қою қараңғылыққа кіріп жоқ болды. Алыстан даусы ғана естіледі. Вокзал маңы сәл тынышталғандай болды. Бірақ көп ұзамай күтіп алушылар келе бастады. Тағы да пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды.
Үй тапсырмасы 8-тапсырма
Адамның ... оның ішкі дүниесінен хабар береді. Өзін ортасына сай, мәдениетті, сыпайы ұстаған адамның ... де әдемі болады. Ішкі мәдениет адамның қоғамда өзін ұстауы мен ... арқылы да көрінеді. Адам өзінің сыртқы бейнесімен халыққа ... көрсетуі керек.
Қажетті сөздер: өнеге, сыртқы бейнесі, ішкі дүниесі,
1-топ. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшонының түсін таба алады?
Жауабы: ешқайсысы
1-топ. Дүкенде 5 әртүрлі орамал және 3 әртүрлі тақия бар. Неше әдіспен 1 орамал мен 1 тақияны сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15
2-топ. Ауылға бір қызыл көйлекті қыз келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш көк көйлекті қыз және бір сары көйлекті қызды кездестірді. Ауылға неше қыз бара жатыр?
Жауабы: Бір ғана қыз
2-топ. 3 бөкебай және 2 қолғап 29 теңге тұрады. 4 бөкебай және 1 қолғап 27 теңге тұрады. 1 бөкебай қанша теңге тұрады? 1 қолғап қанша теңге тұрады? Жауабы: 1 бөкебай-5тг, 1 қолғап-7тг
1.Сыпайы киімді киіп тоздырады, А) танымаған жерде тон сыйлы.
2. Кең киім тозбайды, В) тарылтуың оңай.
3. Таныған жерде бой сыйлы, С) кеңесші ел азбайды.
4. Киім пішсең, кең піш, Д) жолдасының тоңғанын білмес.
5. Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады.
1. Кісінің кісілігі,
Киімінде емес, білімінде.
2.Терек – жапырағымен,
Денең шүберегімен сұлу.
3.Ағаш көркі - жапырақ, адам көркі - шүберек.
4. Киім кірі жуса кетеді,
Көңіл кірі айтса кетеді.
5. Киіміне қарап қарсы алады, ақылына қарап шығарып салады.
«Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
«Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
«Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мамбетбаева М.А
Сынып: 7 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Еркін киінемін
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 7.Т3. Әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну.7.03. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз ойларын ауызша, жазбаша жұмыстарда қолдану
7.ТБ1.5. Етістіктің шақтарын (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлығы: әлеуметтік –мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді.
Көбі: Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз ойларын ауызша, жазбаша жұмыстарда қолдану
Кейбірі: етістіктің шақтарын (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолданады.
Күтілетін нәтижелер Қалай киінетіні туралы ақпарат береді, сыныптастарымен пікір алмасады.
Жаңа сөздер:
Еркін сезіну- чувствовать себя свободно
Ыңғайлы – удобно
Ауа жібереді- пропускает воздух
Ылғал өткізбейді- водонепроницаемый
Денеңді қыспайды- не стесняет тело, не жмет
Қимылыңды шектемейді- не ограничивает движение
Қанық ашық түсті- яркого цвета
Сабақта қолданылытын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты суреттер мен қима қағаздар.
Оқыту әдістері Түсіндіру, сұрақ-жауап, диалог, жұптық, топтық жұмыс,
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті.
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. Оқушылар сабаққа қажетті құрал –жабдықтарын дайындайды.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексереді, кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
8-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді аяқта.
Тақырып бойынша сұрақтар:
1.Киім адамды неден қорғайды?
2. Қонымды киім кию әдебі - ненің жемісі?
3. Киіміне қарап адамның несін білуге болады?
4. Әр адам өзінің даралығын қалай сақтайды?
5. Әр адамның өзіне тән стиль таңдауына не себеп болады? 8-тапсырманы оқиды, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Дескрипторлар:
1.Көп нүктенің орнына сөздердің дұрыс қойылуы.
2. Жауаптың нақтылығы
3. Етістіктерді тауып, бұрынғы өткен шақ жасау
І. Қызығу-шылықты ояту Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыптарға қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын қояды:
- Балалар, сендер қалай киінгенді ұнатасыңдар?
- Қазіргі жеткіншектер қалай киінеді? Слайдтарды көрсетеді, сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.
ІІ. Мағынаны таныту
1. Сөздікпен жұмыс.
Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. «Қақпа» ойыны арқылы жаңа сөздерді меңгертеді. Ойынның шарты: топтық жұмыс. Айтылған жаңа сөзді кестеге жылдам жазыңдар. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.
Сөздер Менің аудармам Сөздіктегі аударма Сөйлем
Еркін сезіну
Ыңғайлы
Ауа жібереді
Ылғал өткізбейді
Денеңді қыспайды
Қимылыңды шектемейді
Қанық ашық түсті чувствовать себя свободно
удобно
пропускает воздух
водонепроницаемый
не стесняет тело, не жмет
не ограничивает движение
яркого цвета
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. «Қақпа» ойыны арқылы жаңа сөздерді меңгертеді. Ойынның шарты: топтық жұмыс. Айтылған жаңа сөзді кестеге жылдам жазыңдар. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.
Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрайды.
Дескрипторлар:
1. Сөздің дұрыс аудармасын табу.
2.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау.
Мәтіналды жұмыс. Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырма
1. «Сәнмен киіну» дегенді қалай түсінесің?
2. Киім кию әдебі жайлы не айтасың?
3. Қандай үлгідегі киімді кигенде өзіңді еркін сезінесің? Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.
ЖАЗЫЛЫМ
Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды
Берілген мақал-мәтелдерді аяқтайды. Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
1.Сыпайы киімді киіп тоздырады, А) танымаған жерде тон сыйлы.
2. Кең киім тозбайды, В) тарылтуың оңай.
3. Таныған жерде бой сыйлы, С) кеңесші ел азбайды.
4. Киім пішсең, кең піш, Д) жолдасының тоңғанын білмес.
5. Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады. 1-топ. Киім туралы қандай мақал –мәтелдер білесің? Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді аяқтайды. Дәптерге жазып, мағынасын түсіндір.
Дескрипторлар:
1. Тақырыпқа сай мақал-мәтел табу.
2. Мақал-мәтелді дұрыс сәйкестендіру.
3. Мағынасын түсіндіре алу.
Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды. «Вокзалда» мәтінімен жұмыс.
Берілген мәтіннің мазмұнын сақтап дұрыс құрастырып, сөйлем ішінен өткен шақты табады. Мәтінге сұрақтар құрастырады.
ТЫҢДАЛЫМ ОҚЫЛЫМ
Мәтінмен жұмыс Тыңдалым. Оқылым.
Оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды.
Мәтінсоңы жұмыс. «Ментальді картаға түсіру» тәсілімен жұмыс жасайды.
Тыңдалым. Оқылым.
Мәтінді тыңдайды оқиды
«Ментальді картаға түсіру» тәсілін пайдалану (Көлемді ақпараттан негізгі тірек сөзді іріктеп, жетекші идеялар арқылы кесте немесе графика арқылы түсіндіреді)
Дескрипторлар:
1. Ақпараттың дәлдігі.
2. Ойын дұрыс жеткізу.
Логикалық сұрақтар
1-топ. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшонының түсін таба алады?
Жауабы: ешқайсысы
1-топ. Дүкенде 5 әртүрлі орамал және 3 әртүрлі тақия бар. Неше әдіспен 1 орамал мен 1 тақияны сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15
2-топ. Ауылға бір қызыл көйлекті қыз келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш көк көйлекті қыз және бір сары көйлекті қызды кездестірді. Ауылға неше қыз бара жатыр?
Жауабы: Бір ғана қыз
2-топ. 3 бөкебай және 2 қолғап 29 теңге тұрады. 4 бөкебай және 1 қолғап 27 теңге тұрады. 1 бөкебай қанша теңге тұрады? 1 қолғап қанша теңге тұрады? Жауабы: 1 бөкебай-5тг, 1 қолғап-7тг
Әр оқушыға логикалық сұрақтар таратып беріледі. Сұрақтарды оқып, дұрыс жауабын айтады. Берілген логикалық сұрақтардан сан есімдерді тауып, реттік сан есімге айналдырып жаз.
ІІІ Ой толғаныс
Берілген мәселе бойынша пікір таластырыңыз.
–Джинсы – мәңгі жастықтың символы деген пікірге келісесіз бе?
- Бұндай сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері қандай ?
1. Келісесіз бе?
2. Мына мәселе туралы сіз не ойлайсыз?
3. Ең маңыздысы не ?
Көтерілген мәселеге байланысты «Қазіргі сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында келісу немесе келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады Сұрақтарға жауап бергеннен соң, оқушылар жұпта келісемін және қарсымын аргументтерін тізіп жазады.
Аргументтер
Келісемін Келіспеймін
Жұпта келтірілген аргументтерді топта талқылайды.
Бекіту.
Оқулықтағы 5-тапсырманы орындайды Жазылым. Тапсырманың шартын орындайды
Бағалау
Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын тыңдап, қорытынды жасайды Оқушылар бірін –бірі бағалайды
Үйге тапсырма Эссе тақырыбы: «Қазіргі сән үлгісінің жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында келісу немесе келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады. Сөз көлемі — 40-50 сөз
Дескрипторлар:
1.Тақырыптан ауытқымау
2.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін көрсету
3.Жазба жұмысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру
4. Сөз көлемін сақтау
Рефлексия «Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
Қаланың темір жол вокзалы кең, жап-жарық. Вокзалда жолаушылар көп. Шығарып салушылар да көп. Жолаушылар вокзалдың ішінде жүр, кассаның алдында, перронда тұр. Біз бүгін Астанаға жол жүреміз. Жаңа кассадан билет сатып алдық. ыздың жүруіне әлі бір сағат бар. Біз өз пойызымыздың келуін күтіп тұрмыз. Қазір ғана бірінші жолға жүрдек пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды. Вагонның жанында жолсерік тұр. Ол жолаушылардың билеттерін тексерді. Жолаушылар вагондарға отыра бастады. Пойыз жайлап орнынан қозғалды да, жүріп кетті.
------------------------------------------------------------------------------------------
Қаланың темір жол вокзалы жап-жарық. Вокзал ішінде жолаушылар ары-бері жүр. Шығарып салушылар да кете қоймаған. Қазір ғана бірінші жолға жүрдек пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды. Вагондарға қарай жолаушылар жүгіруде. Шығарып салушылар асығуда. Вокзалдың күту залы бос қалды. Пойыз жайлап орнынан қозғалды. Қою қараңғылыққа кіріп жоқ болды. Алыстан даусы ғана естіледі. Вокзал маңы сәл тынышталғандай болды. Бірақ көп ұзамай күтіп алушылар келе бастады. Тағы да пойыздың келіп тоқтағаны хабарланды.
Үй тапсырмасы 8-тапсырма
Адамның ... оның ішкі дүниесінен хабар береді. Өзін ортасына сай, мәдениетті, сыпайы ұстаған адамның ... де әдемі болады. Ішкі мәдениет адамның қоғамда өзін ұстауы мен ... арқылы да көрінеді. Адам өзінің сыртқы бейнесімен халыққа ... көрсетуі керек.
Қажетті сөздер: өнеге, сыртқы бейнесі, ішкі дүниесі,
1-топ. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшонының түсін таба алады?
Жауабы: ешқайсысы
1-топ. Дүкенде 5 әртүрлі орамал және 3 әртүрлі тақия бар. Неше әдіспен 1 орамал мен 1 тақияны сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15
2-топ. Ауылға бір қызыл көйлекті қыз келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш көк көйлекті қыз және бір сары көйлекті қызды кездестірді. Ауылға неше қыз бара жатыр?
Жауабы: Бір ғана қыз
2-топ. 3 бөкебай және 2 қолғап 29 теңге тұрады. 4 бөкебай және 1 қолғап 27 теңге тұрады. 1 бөкебай қанша теңге тұрады? 1 қолғап қанша теңге тұрады? Жауабы: 1 бөкебай-5тг, 1 қолғап-7тг
1.Сыпайы киімді киіп тоздырады, А) танымаған жерде тон сыйлы.
2. Кең киім тозбайды, В) тарылтуың оңай.
3. Таныған жерде бой сыйлы, С) кеңесші ел азбайды.
4. Киім пішсең, кең піш, Д) жолдасының тоңғанын білмес.
5. Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады.
1. Кісінің кісілігі,
Киімінде емес, білімінде.
2.Терек – жапырағымен,
Денең шүберегімен сұлу.
3.Ағаш көркі - жапырақ, адам көркі - шүберек.
4. Киім кірі жуса кетеді,
Көңіл кірі айтса кетеді.
5. Киіміне қарап қарсы алады, ақылына қарап шығарып салады.
«Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
«Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
«Таңдау» әдісі.
1.Маған сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта ... ... ... үйрендім.
3. Мен басқаларды ... ... ... тыңдадым.
4. Мен сабақта ... ... ... орындай алдым.
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.